Vragen?

wij beantwoorden ze graag

1Kan ik een offerte aanvragen voor een groepsreservering, vergadering, receptie, bruiloft, personeelsuitje etc.?
Dit is mogelijk, stuur hiervoor een mail naar info@genietenzo.nl met uw wensen en voor hoeveel personen dan maken wij een offerte op maat met uw voorkeuren.
2Kunnen wij met een grote groep bij jullie terecht
Dit is mogelijk, ons restaurant heeft verschillende ruimtes en faciliteiten voor (grote) groepen. Voor groepen gelden andere tarieven en arrangementen. Stuur een email naar info@genietenzo.nl voor een prijsopgave en de mogelijkheden.
3Ik heb een allergie, kunnen jullie hier rekening mee houden?
Wij zorgen goed voor onze gasten, heeft u een allergie dan kunt u ook bij ons terecht. Geef uw allergie door bij uw reservering en binnenkomst dan vertellen wij graag alle mogelijkheden.
4Ik was vorige week jarig, eet ik dan ook met korting?
Iedereen krijgt op zijn verjaardag 50% korting op het all-in-dinner! Dit is alléén geldig voor de jarige persoon op de desbetreffende dag zelf én alleen op (vooraf) vertoon van geldig legitimatiebewijs. Hier zijn geen uitzonderingen op mogelijk. Er moeten altijd 4 betalende volwassene per jarige mee om gebruik te kunnen maken van deze actie. Meld bij uw reservering alstublieft even dat u een jarige in het gezelschap hebt.

Extra verrassing: Wil je de jarige in het gezelschap extra verrassen? Bestel bij de receptie een feestelijke verjaardagsdessert (inclusief een vuurwerkfontein) die aan tafel uitgeserveerd wordt.
5Mag mijn hond mee?
Helaas, huisdieren zijn niet toegestaan in ons restaurant.
6Accepteren jullie VVV bonnen
Wij accepteren geen dinerbonnen of VVV-cheques, maar hebben wél onze eigen cadeaubonnen, informeer bij binnenkomst voor de mogelijkheden.
7Is reserveren verplicht?
Reserveren is niet verplicht. Om teleurstellingen te voorkomen en bij drukte is dit wel aan te raden. Dit kan makkelijk online via deze link.
8Kan ik ook alleen wat drinken?
Helaas is het bij ons niet mogelijk om alleen een drankje te nuttigen.
9Kan ik langer dan 2,5 uur zitten?
Indien de tafel, na uw gereserveerde tijd, nog beschikbaar is kunt u bij de receptie uw arrangement verlengen tegen een zeer vriendelijk tarief. Informeer bij de receptie naar de tarieven en mogelijkheden om bij te boeken.
10Er komt één iemand later, betaald die meer/minder?
Het is niet mogelijk om verschillende arrangementen (2 uur en 3 uur) op 1 reservering (tafel) te plaatsen. I.v.m. de tijdsduur per tafel is het alleen mogelijk om 1 soort arrangement te nemen per reservering/per tafel. Een persoon kan wel later aansluiten bij het gezelschap indien er vooraf voor deze persoon al betaald is voor het gekozen arrangement van het gezelschap.
11Is er voor kinderen ook vermaak?
Jazeker! Voor onze kleine gasten hebben wij een speciale binnenspeelkamer. Ook hebben wij veel smakelijke gerechten voor onze gastjes zoals poffertjes, suikerspinnen, chocoladefontein en frietjes met snacks.

Ouders zijn altijd verantwoordelijk voor hun eigen kinderen, ook in de speelkamer.
Kinderen mogen alleen onder begeleiding spelen in de speelkamer
12Ik heb een maagverkleining, betaal ik nu minder?
U betaalt bij Wereldrestaurant Genieten en Zo voor de tijdsduur van uw verblijf, ongeacht hetgeen u eet of drinkt. Wij kunnen hier helaas geen uitzonderingen op maken.
13Als ik sterke drank bestel moet ik dan extra betalen?
Voor gedistilleerde dranken is er een aparte drankenkaart die u bij de receptie kan kopen. Alle andere dranken op het buffet; fris, jus d'orange, koffie, bier, wijn, etc zijn inbegrepen in het arrangement.
14Ik wil graag aan het raam zitten!
Bij het reserveren houden we rekening met de tafelkeuze, echter kunnen we deze niet garanderen. Graag hiervoor uw begrip.
15Kunnen wij op rekening betalen?
Ja, voor bedrijven/instellingen is dit mogelijk. De aanvraag dient minimaal één week vantevoren te worden ingediend bij de desbetreffende locatie.

Dit verzoek vooraf graag per e-mail verzenden met hierbij een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel en een kopie van het legitimtatie bewijs van de persoon die de factuur ondertekent.

Op de dag zelf dient degene die de factuur ondertekent een visitekaartje mee te nemen op naam, van het bedrijf. Bij binnenkomst s.v.p. bij de receptie melding maken van de gemaakte afspraak over het betalen op rekening.

Bij de factuur wordt €10,- administratiekosten in rekening gebracht.

Wilt u een factuur alsnog op naam, dan wordt er €5,- in rekening gebracht.
16Kan ik apart afrekenen?
Apart afrekenen is helaas niet mogelijk.
17Ik heb een suggestie/klacht
Wereldrestaurant Genieten en Zo doet er alles aan om de prijs, kwaliteit en sfeer te bewaken, desondanks zijn alle tips en suggesties, klachten of kritiek punten van gasten zeer welkom! Wij stellen het zeer op prijs als u suggesties, klachten zo snel mogelijk doorgeeft, zodat wij uw verblijf direct aangenamer kunnen maken en het concept kunnen blijven verbeteren.

Stuur hiervoor een mail naar info@genietenzo.nl

Heeft u speciale wensen of vragen?
Neem dan telefonisch contact met ons op.


Reserveren Bel ons